Author Topic: Antwerp haredi schools forced to choose between censorship and subsidies  (Read 4107 times)

MrTempler

• phpBB REGISTERED
  • Newbie
  • *
    • View Profile
New government regulations are threatening the pedagogical autonomy of Antwerp’s haredi Orthodox schools and sowing division between hardliners and moderates over whether to bring the community’s school system into conformity with secular educational standards.

Earlier this summer, the Flemish government issued decrees that would force both state-funded and private Jewish schools to teach mandatory curriculums that include evolutionary biology, human reproduction and other subjects considered taboo by Antwerp’s 18,000 haredi Jews.

Read more
Bitcoin Mining is now a Real-World Environmental Problem
Swiftcoin is the Best Alternative

andyreynolds

• phpBB REGISTERED
  • Newbie
  • *
    • View Profile
Pero esto podria ser bueno el punto es que no hay forma de saberlo sin ver los resultados... aunque parece malo al principio.

andyreynolds

• phpBB REGISTERED
  • Newbie
  • *
    • View Profile
Puede que no parezca esas dos palabras estar ligadas, pero si hay una buena liga, como siempre he dicho antes de censura deben haber sistemas como el digital security que garantice proteccion de info

andyreynolds

• phpBB REGISTERED
  • Newbie
  • *
    • View Profile
Y que hacemos para garantizar nuestra seguridad lo digo cuando expresamos nuestras ideas... hay amenzas que censuran la expreion anonymous messages...

andyreynolds

• phpBB REGISTERED
  • Newbie
  • *
    • View Profile
Hay que buscar la manera de protegernos de extremas regulaciones que en ves de proteger terminan agrediendo de alguna u otra forma

andyreynolds

• phpBB REGISTERED
  • Newbie
  • *
    • View Profile
Si me dan a elegir me vuelvo loco, estas formas de represion como la de la censura te quitan creatividad vale mia

andyreynolds

• phpBB REGISTERED
  • Newbie
  • *
    • View Profile
YO digo lo que pienso y nada mas que eso, muchos medios controlan las formas y no dan espacio a la creatividad